İş zekası & İLERİ DÜZEY ANALİTİKAkıllı teknolojiler sayesinde; kişiler ve şirketler tarafından, günlük olarak çok katmanlı, kompleks ve büyük bir veri üretilmekte. Üretilen bu büyük veri şirketlere değer yaratma ve dönüşüm yolunda pek çok farklı alanda yardımcı olma konusunda büyük bir potansiyele sahiptir. Başarılı liderler, verilere ve yorumlarına nasıl ulaşacaklarından ziyade çözümlere ve büyük resme odaklanırlar.
Daphne Consulting, verileri ana odak noktası olarak alan İş Zekası ve Gelişmiş Analitik çözümler sunar ve bunu stratejik bir varlık ve işiniz için karar verme aracı olarak kullanmayı önerir. Verilerin tekilliğini sağlamak için birinci parti veriler ile üçüncü parti verileri birleştirerek veri toplar ve ilgili uzmanları aracılığıyla; gerekli iş kararlarının, verilerin etkili ve verimli bir şekilde yorumlanarak derlenmesi konusunda yardımcı olur. İş Zekası ve Gelişmiş Analitik çözümleri; potansiyelini ortaya çıkarmak için veriye odaklanarak, iç görü elde etmek için veri madenciliğini kullanarak daha iyi iş kararları vermek ve değer yaratmak isteyen tüm şirketler için faydalıdır. |
|
ÇÖZÜMLER
VERİ KAYNAK PLANLAMASIVeri Kaynak Planlaması hizmeti, işletmeye özel ihtiyaçları ve temel performans göstergelerini anlayıp; doğru ve gerekli veri setlerini en doğru ve en optimize yol ile üçüncü parti platformlardan toplamaya odaklanarak, ihtiyaç duyulan bilgiyi işletmeye özel bir ölçümleme planlaması ile sağlamak amacıyla tasarlanmıştır.
|
İŞ ANALİTİĞİVeri kaynaklarının planlanması ve verilerin toplanmaya başlamasının ardından, İş Analitiği hizmeti, aksiyona yönelik iç görüler elde etmek için birinci parti ve üçüncü parti verilerinin doğru bir şekilde birleşmesini sağlar. Amaç herhangi bir ölçekteki bir işletme için veri odaklı kararlar vermektir. En uygun kararları vererek sonuçlarınızı iyileştirmek amacıyla işiniz ile alakalı tüm perspektiflerden iç görüler toplayın.
|
MÜŞTERİ İNCELEME & ANALİZİBI & AA uzmanları; müşterilerin kazanılması, aktifleştirilmesi ve elde tutulması için iç görüler elde etme ve stratejiler oluşturma konusunda destek sağlar. Daphne Consulting'in benzersiz yaklaşımı, müşterinin farkındalık adımından dönüşüm adımına kadar yolculuğunu araştırır ve uzmanlar; segmentasyon, müşteri değeri analizi, müşteri kaybını azaltma ve müşteri sadakati açısından eyleme dönüştürülebilir iç görüler üretir.
|
ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÇÖZÜMLERLiderler, şirket içindeki verimsizlikleri anlama yeteneğine sahiptir. Yine de, verimsizliğin nedeni ve gelişme noktalarını ortaya çıkarmak her zaman kolay değildir. Bu gibi durumlarda Daphne Consulting, veri odaklı yaklaşım ve deneyimini kullanarak kayıp ve kazanç noktalarını denetleme sonucu belirleyip ve özel çözümler sağlar.
|
KULLANICI DENEYİMİ (UX)Kullanıcı Deneyimi hizmeti, bir kullanıcının websiteyi ilk ziyaretinden, şirket platformlarına uzanan kullanıcı davranışını anlamak ve kullanıcı odaklı yolculuğa odaklanarak bu yolculuğun her adımı için kullanıcıların katılım düzeyini keşfetmek üzere tasarlanmıştır. Daphne Consulting'in UX uzmanları, dönüşüm oranı optimizasyonuna katkıda bulunan ve şirketlerin büyümesini destekleyen tüm kullanıcı temas noktalarını iyileştirmek için bu bilgileri kullanır.
|