MÜŞTERİ STRATEJİSİ & PAZARLAMAMüşterinin ne istediği bir işletme için cevaplanması gereken en büyük sorulardan biridir.
Dijital dünya ve her zamankinden daha hızlı büyüyen veri ile birlikte, pazarlama takımları artık müşterilerin parmak izlerine ulaşmak ve okumak için daha fazla bilgiye sahip. Müşterilerin farklı birçok platformda yer alması, pazarlama takımlarının yeni bir yetenek kazanmalarını gerektiriyor. Ayrıca, geleneksel yöntemlere alternatif olarak, pazarlamacılar yeni kanalların öğrenimini benimsemeli, müşteri ihtiyaçlarını daha iyi anlamak için test etme ve öğrenme yaklaşımına sahip olmalıdır. Müşteriler, iş büyümesinin gerçek kaynakları oldukları için, Daphne Consulting şirketlere online ve geleneksel pazarlama kanallarının doğru kombinasyonuyla daha derin bir dijital rehberlik sağlar ve şirketlerin güçlü pazarlama stratejileri oluşturmalarını destekler. Strateji yürütme, veri yorumlanması ve ilişkilendirme, pazarlama optimizasyonu ve iş performansınızı iyileştirme konularında yardımcı olur. Müşteri edinme ve edinilen müşteriyi koruma, doğru bir şekilde betimlendiği takdirde işletmelerin büyüme performansını belirler. Her mevcut ve olası temas noktasının değerlendirilmesine ve olası kayıp noktalarının düzeltilmesine odaklanan müşteri deneyimi hizmetimiz, bütünsel bir yaklaşıma sahiptir. |
|
ÇÖZÜMLER
PAZARLAMA OPTİMİZASYONUDaphne Consulting Pazarlama Ekibi, yerel ve uluslararası pazarlardaki çeşitli sektörlerde pazarlama optimizasyonu tecrübesine sahiptir. Hem küçük çaplı hem de milyon dolarlık optimizasyon projelerinde çalışmıştır. Optimizasyon sürecinde hedef kitle göz önünde bulundurularak, şirketin pazarlama kanallarının verimliliğini artırmak için veriler toplanır ve analiz edilir. Optimizasyon önerileri şirketin büyüme ihtiyaçları dikkate alınarak yapılmaktadır. Pazarlama kanallarının içindeki ve kombinasyonlarındaki verimlilik artırılır ve aynı bütçeyle daha yüksek bir getirinin elde edilmesi sağlanır.
|
Pazarlama STRATEJİSİPazarlama Stratejisi hizmetiyle, Daphne Consulting, verilerinizi analiz ederek, şirketin hedefleri doğrultusunda bir pazarlama stratejisi oluşturur. Şirketin mevcut durumunu değerlendirip hedef kitlesine ulaşma yollarını bularak, uçtan uca bir çözüm sunar.
|
DİJİTAL PAZARLAMADijital pazarlama ekibi, reklam hesaplarınızı veriye dayalı bir yaklaşımla yönetir, dijital reklamlarınızı oluşturur ve doğru kitle için doğru iletişimi belirler. Farklı bölge ve kanallarda kazanılmış olan deneyimler göz önünde bulundurularak kampanyalarınızın performansları ölçümler ve veriden yola çıkarak gözlemlediği noktaları geliştirilir.
|
MÜŞTERİ DENEYİMİ (CX)Müşteri Deneyimi: Müşteri deneyimi zaman içinde gelişen işletme ve müşteri arasındaki ilişkinin son ürünüdür. Büyümenin sağlanması için dikkatle ele alınması gerekir. Kazanımı için yüksek maliyetlere katlanılan müşteriler elde tutulmadan büyüme sağlamak mümkün değildir. Daphne Consulting’deki uzmanlar NPS ve operasyonel & pazarlama & website veri analizleri gibi birçok enstrümanı kullanır. Bu sayede, segmentasyon, müşteri değer analizleri, müşteri kaybının azaltılması ve müşteri sadakatının arttırılması gibi konularda iç görüler sunarak, büyümenize yardım ederler.
|